11 februarie 2011

APEL URGENT LA OMENIE!



Bun gasit tuturor prietenilor si cunoscutilor, la 1 Martie 2011 voi fi evacuat pentru neplata din locuinta care traiesc in chirire de 5 ani… Datoria pe care o am la intretinere si chirie a ajuns la 22 de milioane de lei vechi, suma ce trebuie achitata integral pana la 1 Martie 2011. Datorita studiilor minime si a lipsei de experienta nu mi-am gasit nici-un loc de munca pana acum… Pentru ca cu greu imi gasesc un job, m-am implicat in diverse proiecte si actiuni sociale din care fie am fost sau nu platit pentru intreaga activitate… Niciodata nu am apelat la omenia cuiva in folosul propriu, desi de multe ori viata mi-a fost la limita supravietuirii… Fac referate si proiect de atestat colegilor de scoala contracost pentru a putea duce viata de pe o zi pe alta. Anul acesta urmeaza sa dau bacul si admiterea la facultate. Invat din rasputeri pentru a putea intra la facultate pe loc bugetat…Visez sa ajung cineva cu adevarat si sa pot ajuta la randul meu pe cei din jur dar pentru asta trebuie sa invat mult si bine… Acum mi-a ajuns cutitul la os si pentru ca nu traiesc singur pe lume indraznesc sa apelez la omenia voastra de a ma ajuta donand din venit atat cat puteti astfel incat sa nu ajung pe drumuri… Orice suma imi reda speranta de a avea un acoperis desupra capului si un trai cu adevarat decent… Va multumesc pentru intelegere si sprijin, cu deosebita recunostinta…
Puteti dona orice suma:
pe numele IONEL LANG
in contul RO06BRDE441SV88641034410
cont deschis la sucursala BRD Brasov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu