23 august 2010

Poezia Voluntarilor de la Sinaia


Astazi am facut exceptie de la a mai scrie eu si am dat ocazie si altor voluntari dragi mie sa scrie, ce-a iesit vedeti mai jos. Bogdan HANGANU a adus un mic omagiu aici prin poezia scrisa de el... "e tras un pic de par, dar a iesit ceva "acolo" " asa cum spunea el.

Undeva in Sinaia, pe stanga sau pe dreapta,
Unde incepe sau (daca vreti) unde se termina harta,
Acolo, sus la poale... acolo, jos pe culme,
Ne-am strans 60 de oameni, ca sa uitam de lume.
Ne-am strans 60 de oameni, sa ne-amintim prin glume...
[Ca timpul sta pe loc, iar noi ii zicem: „Gata!"]


Dupa „Ioana, Ioana, Ioana", ne-am cunoscut cu totii,
La masa, in piscina, sau joaca de-a mafiotii.
Am fost tristi uneori si veseli cateodata,
Ne-am dat share la vise si chiar inima toata,
Ne-am dat unul - altuia, cel putin o pata (colorata)...
[Radu fu Ali Baba, iar noi furam hotii.]


Au fost multe cupluri, s-au mai si format,
Dar „cuplul" cel mai mare, din noi s-a creat.
Am facut un cerc mare si ne-am tinut de mana,
Ne-am tinut de umeri si am ajuns pe luna,
Am fost un infinit, timp de o saptamana...
[A fost doar un miraj, unul adevarat.]


Am urcat pe munte si am fost doar noi,
Am vazut copaci... si fluturi si... gunoi...
Am vazut cascade si am atins urzici...
Am vazut in flori, cat suntem de mici.
Am vazut ursul... si pasari si arici,
[Dar am vazut gunoi – O(h!) rana deschisa, plina cu puroi.]


Am ras la bal mascat, am plans si ne-am distrat,
Refuzam sa credem ca se va fi terminat...
Ne lipseau cartofii in timp ce-i mancam,
Ne lipsea cafeua, dar ne energiz(er)am...
Ne lipseste „acolo"... unde chiar traiam!
[A fost (ceva) magic, si-l vrem repetat.]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu