29 august 2010

VOLUNTAR AL BUNEI DISPOZITII


 Am revenit din mini tabara de la Cheile Rasnoavei, o zona in care orice minte si orice trup si-ar dori sa zburde printre munti si padure. O zona pitoreasca in care nu-ti mai vine sa pleci pentru ca iti inspira multe lucruri frumoase, creative si de regasire cu sine. Momente in  care iti doresti sa fi cu tine insuti langa cei dragi tie. In aceasta mini tabara am fost aproximativ 16 persoane din marea familie din tabara de la Sinaia. Aceasta mini tabara a fost conturata, organizata si realizata de catre unul dintre prietenii mei de suflet, Radu MUREA. 
In aceasta mini tabara am invins teama de inaltime, m-am catarat, am cantat si am fost voluntar al bunei dispozitii. De la mafia, mima, lula lula si pana la jocurile nonformale inspirate de dragii nostri prieteni si traineri Adi si Ana si pana la mancarea la ceaun. A fost o experienta de viata in care intotdeauna am ceva de invatat de la fiecare. M-am simtit ca intr-o adevarata familie de prieteni. Scopurile, activitatile si initiativele comune ne-au unit sufletele, mintile si inimile.
Viata o vad ca pe oportunitatea de a invata si de a cunoaste de la fiecare ceva bun, am invatat sa-mi educ spiritul critic, vazand partea frumoasa a lucrurilor din viata fiecarui om. Am avut discutii filosofice si tematice pentru viitoarele proiecte. Am invatat sa-mi concep viata ca o strategie de apreciere, promovare si implicare in viata societatii civile. 
A fost o mini tabara bine meritata, in care diversitatea felului de a fi al fiecaruia, a fost la cote maxime. De la foc de tabara pana la sublima patura de stele ce-mi acoperea gandurile si grijile. Nu este usor sa fii singur cu tine insuti si cu cei dragi in creierul padurii, in care sinfonia pasarilor si armonia naturii iti sunt acoperamant al trupului si sufletului. Ma gandeam ca daca nu ar fi avut loc plecarea mamei mele, nu ma mai bucuram de momentele si oamenii minunati din viata mea, pe care i-am gasit acum. Sunt prieteni pe care fara sa exagerez nu i-as fi gasit niciodata stand doar in monotonia zilnica de acasa, scoala si munca. Am invatat sa pretuiesc clipele frumoase langa oamenii minunati pe care nu am sa-i uit orice s-ar intampla.
Asa este viata ce sta la baza legii compensatiei si a legii bumerangului. Legea compensatiei spune ca acolo unde pierzi castigi si acolo unde castigi pierzi, iar legea bumerangului spune ca orice cuvant folosit spre binele sau raul semenului, se intoarce impotriva ta ca un blestem sau ca o binecuvantare. In concluzie viata merita sa o traiesti in calitatea bunei dispozitii si in cantitatea activitatilor voluntare in viata de zi cu zi.


3 comentarii:

  1. ba, eu pe voi nu va uit, ma... da, da!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Bogdan pentru comentariul tau, nici eu nu te voi uita.

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost cu adevarat o mini tabara pe cinste

    P.S. multumim Radu :)

    RăspundețiȘtergere